Kontakt Os

ResponseView – svartidsmåling

Mål og dokumentér svartider på dine centrale applikationer?

Med CapMon ResponseView kan du foretage svartidsmålinger og således dokumentere de svartider, som brugerne rent faktisk oplever, når de bruger  applikationssystemer, som fx. SAP, MS Office, Axapta og andre forretningsapplikationer, som typisk hostes af den centrale it-organisation eller eksterne datacentre.

ResponseView giver også mulighed for at måle svartider på websites. Det kan være brugertransaktioner, svartider eller konkret funktionalitet der måles på. Resultaterne fra ResponseView gemmes i en central database på CapMon serveren. De præsenteres i overskuelige grafer via din browser, og kan let integreres ind i firmaets Intranet.

ResponseView giver dig mulighed for at “kopiere” brugernes aktioner og udføre transaktioner fra enhver Windows- eller browserbaseret PC i it-infrastrukturen. Således kan ResponseView f.eks. opsættes til at udføre en specifik transaktion eller en række transaktioner mod firmaets økonomisystem igen og igen med et fast interval. Dette giver på ganske kort tid et uvurderligt overblik over, om svartiderne ligger uden for, hvad der anses for acceptabelt, eller om en opdatering af en applikation har betydet ændringer i brugeroplevelsen.

ResponseView kan konfigureres til automatisk at sende alarmer til de personer, der er ansvarlige for systemerne, før svartiderne når uden for den acceptable tid. Dette gør dem i stand til at være på forkant med mulige problemer.

 

Se ResponseView præsentationsvideoDownload ResponseView databladResponseview-datablad-picSe hvordan du måler dine svartider

 

Grafisk overblik over serviceniveauet

statisticsUdnyt driftsbudgettet optimalt

Målinger af slutbrugeroplevelser og applikationernes ydelse og tilgængelighed vises grafisk og giver et unikt overblik og indsigt i applikationernes performance. Du får overskuelige, detaljerede og sammenlignelige driftsrapporter på baggrund af målinger set fra brugerperspektiv
.

SLADu kan se, hvilke service-kriterier der er over-skredet, hvilke der er i farezonen. Du får doku-mentation af niveauet for tilgængelighed samt brugeroplevelse af de enkelte services. Denne viden gør dig i stand til proaktivt at sætte ind for at forbedre brugeroplevelsen og at udnytte driftsbudgettet optimalt.

 

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev...
og få de seneste nyheder og opdateringer